Istuimme penkillä syöden jäätelöä. Meillä ei ollut tötteröitä, vaan ostimme jäätelöt kupeissa. Minulla oli minttujäätelö, Miikalla oli lakritsi. Olin pistämässä jäätelöä suuhuni, kun Miika äkkiä nappasi lusikan kädestäni. "Heeei!" huudahdin ja yritin ottaa lusikan takaisin. Miika veti kätensä kauemmas niin, etten saanut lusikkaa. Sitten hän otti kädestäni kiinni, ja lempeästi hymyillen hän pisti lusikan suuhuni. Otin lusikkani Miikalta, ja annoin hänelle omaa jäätelöäni. Sitten se tapahtui. Miika pisti kätensä poskilleni. Hänen kasvonsa lähestyivät minun kasvojani. Suutelimme. Se oli ihanaa! Minun ensisuudelmani. Miika oli loistava suutelija! Katsoimme toisiamme hymyillen, ja Miika silitti hiuksiani. Nojasin päätäni Miikan olkapäähän. "Laura, mä tykkään susta. Tosi paljon. Mä rakastan sua" Miika sanoi ja kietoi kätensä ympärilleni. "Niin mäkin sua" sanoin hiljaa ja pistin silmät kiinni. Pikkuhiljaa vaivuin puoliuneen, tavallaan horrokseen.. Tunsin, kuinka Miika silitti hiuksiani, mutten tajunnut sitä. Rentouduin täysin ja nautin olostani...

"Laura? Nukutsä?" Miika kuiskasi. Raotin silmiäni hieman, ja huomasin Miikan kasvot päälläni. Hymyilin Miikalle ja pudistin päätäni. "Hyvä. Kello on kaheksan. Monelt sun pitää mennä kotiin?" Miika sanoi. "Meen kymmeneks" vastasin ja nousin istumaan kunnolla. "Mennäänkö tonne laiturille istumaan?" Miika kysyi. Nyökkäsin. Nousimme penkiltä ja kävelimme laiturille. Istuimme laiturin päähän. Otin kengät pois ja pistin jalkani veteen. "ÄÄÄÄH!" kiljaisin kun toinen jalkani osui veteen. "Mitä nyt?" Miika kysyi. "Se on ihan sairaan kylmää!" sanoin ja nostin jalkani laiturille. Miika otti omat kenkänsä pois ja pisti jalat veteen. "No eihän oo!" Miika sanoi nauraen. Varovasti pistin jalkani veteen, ja vedin syvään henkeä. Pistin käteni Miikan käteen, ja puristin pojan kättä kovaa. "Auts!" Miika huudahti. "Anteeks, mut tää on kylmää" sanoin. Silloin tunsin jonkun osuvan jalkaani. Kiljaisin kovaa. Miikaa nauratti. "Joku osu mun jalkaan! Onks siel kaloi?" kiljaisin. "Se oli mun jalka!" Miika sanoi nauraen. "No ei oo hauskaa! Mä pelästyin oikeesti!" sanoin äkäisenä, mutta hymyilin. Miika veti minut lähellensä. "Anteeks, ei ollu tarkotus pelästyttää tolleen.." Miika sanoi ja suuteli minua. "Noh, ei se mitään, kunhan et enää tee!" sanoin. "En". Heiluttelimme jalkojamme vedessä ja roiskutimme vettä. Kävin makaamaan laiturille, kun vedestä kuului kauhea loiskahdus. "Sun kenkä!" Miika huudahti ja yritti ottaa kenkäni vedestä. "Äh, mä en saa sitä" Miika sanoi. Sitten hän otti paidan pois ja hyppäsi pää edellä veteen. "Miika!" huudahdin. Miika nousi pian takaisin pintaan, kenkä kädessään. Hymyillen otin kengän Miikalta ja autoin pojan ylös. "Ei sun ois tarvinnu!" sanoin ja halasin Miikaa. "Oishan. Et sä yhellä kengällä mihinkään pääse! Tai sit sun pitäis mennä ilman kenkii" Miika sanoi ja naurahti. Hymähdin ja pistin kengän jalkaani. "Nyt sun farkut on ihan märät, ja oot muutenki ihan märkä" sanoin. "Äh, ei se haittaa!" Miika sanoi ja ravisti päätään. Vesi vain roiskui Miikan hiuksista!  Silloin vasta huomasin, kuinka upea vatsa Miikalla oli! Se ei ollut mikään kovin muskelivatsa, mutta kyllä siinä vähän lihaksia näkyi. Silti pidin siitä. 

Olimme laiturilla puoli tuntia, kunnes lähdimme. Menimme Miikan luo, koska hänen vanhempansa olivat töissä ja isoveli oli kaverilla. Menimme Miikan huoneeseen, ja istahdin sängylle. Miika istui viereeni. "Laura.. Ollaan tasavertasii. Kun mäkin otin paidan pois, nii ottaisitko säkin?" Miika kysyi ja katsoi minua hymyillen. Voi ei. Tämä tuli aika nopeasti... Pidin Miikasta kuitenkin ihan uskomattoman paljon, enkä ollut koskaan tuntenut samalla tavalla. Niinpä riisuin paidan. "Haluutsä pitää rintsikat? Mä en haluu painostaa sua!" Miika sanoi. Nyökkäsin, mutta riisuin housut. Miika veti myös housut pois. Nyt olimme vain alusvaatteilla. Ihastelin Miikan upeaa vatsaa, ja kiedoin käteni pojan ympärille. Miika kaatoi minut varovasti selälleni, ja suuteli ihanasti. Makasimme siinä vierekkäin.