Hermostuneena vääntyilin peilin edessä, yrittäen näyttää jotenkin kauniilta ja söpöltä. Olin pistänyt mustan hameen, ja pinkin paidan jossa oli tyttö ja poika jotka olivat rakastuneita toisiinsa. Hameen alla oli mustan legginsit, ja vaaleat nilkkasukat. "Huoh, voinko mä Ella lähteä näin? Oonko mä hyvännäkönen?" kysyin vieressäni seisovalta Ellalta. "Voit! Sä oot tosi kaunis, Laura!" Ella sanoi hymyillen. "Kiitti!" sanoin ja halasin Ellaa. Sitten otin hyllykön päältä laukkuni ja nappasin pöllöhupparin kainaloon. "Heippa!" huikkasin ja lähdin ulos. Korkokenkäni kopisivat terassilla. Äiti oli ostanut minulle hienot korkokengät pari kuukautta sitten, mutta en ollut vielä kertaakaan pitänyt niitä. Ja nyt minulla oli ensimmäistä kertaa rintaliivitkin... Lisäksi kuukautiseni alkoivat eilen, joten olen nyt vähän hukassa... 

Saavuin pian Miikan pihalle. Istahdin penkille odottelemaan, kun en viitsinyt mennä soittamaan ovikelloakaan. Kello oli kolmea vaille kuusi, Miika tulisi varmasti pian. Hypistelin hiuksiani ajatuksissani, kun kuulin oven aukeavan. Nostin hieman paitani kaulusta, koska se oli aika iso. No, ehkä Miika pitäisi siitä.. Miika oli todella komea! Hänellä oli vaaleanruskea t-paita, jossa oli joku kuva ja tekstiä. Hänellä oli siistit farkut, ja hienot adidaksen kengät. Miika oli pistänyt tukkansakin hienosti, ja pojan vaaleat hiukset olivat hieman pystyssä. Perhoset lentelivät mahassani kun Miika asteli luokseni hymyillen. Nousin seisomaan. "Moi" sanoin. "Moi" Miika vastasi ja halasi minua. "Sä oot tosi kaunis ja söpö!" Miika sanoi. "Kiitti. Sä oot tosi komee ja söpö" vastasin. Lähdimme kävelemään keskustaa päin, aika kaukana toisistamme. Huomasin kuitenkin, että hiljalleen Miika tuli yhä lähemmäs minua. Pian poika oli ihan minun kyljessä kiinni, ja hän pisti käden minun käteeni. Tunsin punastuvani, mutta pidin olla Miikan lähellä.