"Öm.. Hei, vaihdetaas heti näin alkuun paikkoja. Laura, vaihda sä Ilarin kans paikkaa. Mee tohon Miikan viereen ja Ilari mee Emilian viereen" Antti sanoi kun tunti alkoi. Hymyilin Antille tyytyväisenä ja siirsin reppuni Miikan pöydän luo. Ilari vaihtoi hyvin vastahakoisesti paikkaa ja irvisti Emilialle, sekä sen jälkeen Antille. "Ope oliks pakko?! Vittu mä vihaan sua!" Emilia pamautti. Kuuntelin hämmästyneenä ja katsoin vuoroin Emiliaa, vuoroin Anttia. Antti näytti ihan yhtä hämmästyneeltä. "Ensin: koulussa ei kiroilla! Toiseksi: oli pakko vaihtaa paikkaa! Ja kolmanneksi: koulun jälkeen pääset rehtorin kansliaan!" Antti sanoi. Hymyilin Antille ja katsoin totisena Emiliaa. Hän oli yhtäkkiä muuttunut kauheasti. Hän kiusasi ja nauroi muille(ainakin minulle) ja kiroili. Ja varmasti huomenna hän tulisi kouluun uusilla vaatteilla. Luulen, että Emiliasta on tullut pissis. Koska Aleksandrakin on. Nyt Emilia ja Antti kinasivat keskenään, ja Antti vei Emilian luokan ulkopuolelle. Vilkaisin nopeasti Miikaa. Poika katsoi minua ihanasti hymyillen, ja tuntui olevan täysin omissa maailmoissaan. "Miika?" kysyin. Miika havahtui, katsoi minua silmiin ja käänsi punastuneena päänsä pois. "Olit ihan omissa maailmoissas. Onks kaikki hyvin?" sanoin. Miika nyökkäsi minua edes vilkaisematta. Silloin kaivoin taskustani pienen paperinpalan ja otin penaalista kynän. Kirjoitin paperiin 'I Love You <3' ja sujautin paperin Miikalle. Miika luki paperin, ja katsoi minua hymyillen. Sitten hän kirjoiti paperin toiselle puolelle jotain ja antoi sen minulle. Paperissa luki näin: 'Samoin. Mun pihalla kuudelta, mennään jätskille'.  Piirsin paperiin hymiön ja annoin sen taas Miikalle. Silloin Antti ja Emilia tulivat takaisin luokkaan. Emilia mulkoili minua ja Anttia vihaisesti, ja kolistellen hän meni omalle paikalleen istumaan. Huomasin, kuinka Emilia kuiskutti Aleksandralle jotain. Huokaisin syvään ja katsoin Miikaa. Hän katsoi minua silmiään pyöritellen ja nyökkäsi Emilian suuntaan. "Okei, alotetaas tunti. Äh, musaa ei jaksais nyt.. Eiku hei, mähän löysin eilen netistä hyvän biisin, joka sopii nyt just tähän tilanteeseen!" Antti sanoi ja vilkaisi Emiliaa. "Joo, lauletaan!" minä ja Miika hihkaisimme yhteen ääneen. "No lol, noi haluu laulaa! Mä en ainakaa laula yhtään!" Emilia kuului sanovan Aleksandralle. "Niinpä! Mäkään en laula!" Aleksandra vahvisti. Antti pisti piirtoheittimen päälle ja kalvon siihen. Laulun sanat ilmestyivät valkokankaalle, ja Antti otti kitaran esiin "Tää on Bee Geesin I Started A Joke. Kukas tietää mistä tää kertoo tai kuka on kuullu joskus?" Antti sanoi. Minä viittasin, samoin Miika. Myös Sakun, Eerikan ja Hannan kädet nousivat ylös. "No Laura?" Antti katsoi minua. "Mä en oo kuullu, mut kertooks tää niiku siit et asiat ei mee niinku se on ajatellu? Esimerkiks ku se kertoo vitsin, nii kaikki alkaa itkee ja sit ku se alkaa itkee nii kaikki nauraa" vastasin. Antti nyökkäsi ja sanoi: "Hyvä Laura, just niin!". Miika hymyili minulle ihanasti. "Onks joku kuullu tätä aikasemmin?" Antti kysyi. Kaikki pudistivat päätään. "Okei. No, tää menee näin. Älkää viel laulako" Antti sanoi ja aloitti soittamaan kitaraa. "I started a joke, wich started the whole world crying. But I didn't see, that the joke was on me. Oh no.." Antti aloitti laulamisen. Antin ääni oli mielestäni todella ihana, ja hän osasi oikeasti laulaa. Minä sen sijaan tykkäsin ihan hirveästi laulaa, mutta lauluääneni ei ehkä ollut mikään maailman paras.. "Noni, nyt lauletaan!" Antti sanoi ja aloitti biisin uudestaan. "I started a joke, wich started the whole world crying. But I didn't see, that the joke was on me. Oh no... I started to cry, wich started the whole world laughing. Oh, if I'd only seen, that the joke was on me. I looked at the skies, running my hands, over my eyes. And I fell out of ped, hurting my head, from things that I'd said. Till I finally died, wich started the whole world living. Oh, if I'd only seen, that the joke was on me. I looked at skies, running my hands, over my eyes. And I fell out of ped, hurting my head, from things that I'd said" lauloin. "Okei, ihan hyvin meni. Mut joku muukin vois laulaa ku vaan Laura!" Antti sanoi. Koko luokka katsoi minua, ja punastuin täysin. "Laura tykkää niin kauheesti Miikasta et sen pitää näyttää miten "hienosti" se osaa laulaa!" Maija irvaili eturivistä. Oona, Emilia ja Aleksandra alkoivat nauraa kauheasti, mutta muu luokka oli aivan hiljaa. Se tuntui mielestäni hyvältä. "Maija!" Antti huusi luokan edestä. "Koulun jälkeen tunnin jälki-istunto, kaikille neljälle. Ja jokanen eri luokissa. Maija ja Emilia, pääsette pikkurakennukseen niitten ekaluokkalaisten kans!" Antti sanoi. "Ja kaikki muut välkälle paitsi Laura ja Miika" Antti sanoi. "Miks? Mitä nyt?" Miika kysyi ihmeissään Antilta. "Jutellaan vaan vähä, ette te mitään pahaa oo tehny" Antti sanoi hymyillen ja kävi sulkemassa luokan oven. Menin luokan taakse nojatuoliin istumaan, ja Miika tuli viereeni. Antti istui takarivin tuolille. "Näköjään nyt ne neljä on liittoutunu.." Antti sanoi hiljaa. "Ketkä?" Miika kysyi. "Maija, Oona, Emilia ja Aleksadra" kerroin. Miika katsoi ikkunasta ulos ja minä nojasin päätään hänen olkapäähän. "Miika eikai haittaa jos kerron Antille?" kysyin Miikalta. Hän pudisti päätään. "Okei, hyvä. No se on ihan totta et mä tykkään Miikasta" tunnustin Antille. "Hei, mä unohdin et mul on terkkari! Tuun välkän jälkeen, mä lupaan!" Miika sanoi äkkiä, halasi minua ja kiirehti ulos luokasta. "Me mennään tänään treffeillekin. Miika tarjoo mulle jäätelön. Ja varmaan me.. No, todennäkösesti me suudellaanki. Mua jännittää kauheesti. Enkä osaa pukeutuu mitenkää hyvin! Mä oon näin rumakin! Anttii.. Miten mä pistän mun hiukset, miten mä meikkaan, mitä mä pistän päälleni..?" pälpätin Antille. "Sehän on kivaa. Mut hei, oo ihan oma ittes. Jos alat kauheesti esittää, nii oot ihan luonnottoman näkönen ja olonen. Pistä vaikka joku hieno musta hame ja toi paita. Tai se mis on tyttö ja poika jotka on rakastunu toisiinsa" Antti neuvoi. 

PS. Toi biisi(I started a joke) on oikeesti olemassa. Tosi hyvä biisi, kannattaa kuunnella. Tossa linkki: www.youtube.com/watch